Misschien staat je antwoord hier tussen?
PostNL geeft aan dat mijn bestelling is bezorgd, maar ik heb niets binnen...
Heel af en toe zien we dit gebeuren, wacht nog even een dagje, mocht je dan nog niets binnen hebben neem dan even contact op. O ja, check even of je adres wel goed staat.
Mijn bril is stuk binnen de garantieperiode, wat nu?
Niets aan de hand, stuur even een mailtje naar info@dutchglasses.nl met een foto van de bril en je krijgt van ons een nieuwe
Ik wil nog iets wijzigen in mijn bestelling, kan dat?
Jazeker, als je bestelling nog niet is verstuurd is dit geen probleem. Stuur even een berichtje en wij lossen het op!
Hoe moet ik mijn bestelling terugsturen?
Stuur je bestelling in het doosje retour naar: Industrieweg 1A, 1521NA Wormerveer
Plak er twee postzegeltjes op en schrijf aan de binnenkant even je naam
Hoe kan ik mijn brillen ruilen voor een ander?
Stuur je bestelling retour naar: Industrieweg 1A, 1521NA Wormerveer
Plak twee postzegeltjes op je doosje
Schrijf aan de binnenkant van het doosje je naam en voor welke brillen je wilt omruilen