2013 tot nu
Lang geleden, in 2013, waren twee broers zich aan het voorbereiden op hun wintersport vakantie, ze hadden alleen nog een zonnebril nodig. Veel geld hadden ze niet, en de zonnebrillen die ze vonden waren of te duur of gewoon van zeer matige kwaliteit.
Dat kon beter dachten ze, en zo geschiedde.
In de loop der jaren en vooral vele ervaringen rijker hebben ze hun Dutchglasses zonnebrillen kunnen ontwikkelen tot een volwaardige zonnebril die zeker niet onder doet voor de bekende grote merken.
En hun belangrijkste filosofie is altijd in stand gebleven:
Het moet niet erg zijn om er eentje kwijt te raken.
2013 tot nu
Lang geleden, in 2013, waren twee broers zich aan het voorbereiden op hun wintersport vakantie, ze hadden alleen nog een zonnebril nodig. Veel geld hadden ze niet, en de zonnebrillen die ze vonden waren of te duur of gewoon van zeer matige kwaliteit.
Dat kon beter dachten ze, en zo geschiedde.
In de loop der jaren en vooral vele ervaringen rijker hebben ze hun Dutchglasses zonnebrillen kunnen ontwikkelen tot een volwaardige zonnebril die zeker niet onder doet voor de bekende grote merken.
En hun belangrijkste filosofie is altijd in stand gebleven:
Het moet niet erg zijn om er eentje kwijt te raken.